راهنمای خرید

درآمد مغازه برنج فروشی ؛ آیا عمده فروشی برنج سود دارد؟

درآمد مغازه برنج فروشی - کاویش

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اگر شرایط و امکانات لازم را دارید، یک کسب و کار تجاری راه بیندازید که درآمد بالایی داشته باشد. برنج فروشی یکی از شغل‌هایی است که درآمد بالایی دارد و می‌توانید هم عمده فروشی برنج را انتخاب کنید، هم به صورت جزئی مایحتاج روزانه مردم را تأمین کنید. امروز درباره درآمد مغازه برنج فروشی صحبت می‌کنیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا عمده فروشی سود دارد یا نه!

در میان تجارت‌های مختلف که در بازار کسب و کار وجود دارند، « برنج فروشی یا فروش عمده برنج » یکی از بهترین گزینه‌هاست. خرید و فروش برنج مزیت‌هایی دارد که در هیچ تجارت دیگری دیده نمی‌شود. البته هر کاری معایبی هم دارد که درباره این مسئله هم با هم صحبت خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی : چند ایده فروش برنج ایرانی (راه اندازی فروشگاه برنج)

مزایا و معایب برنج فروشی

در این قسمت درباره مزایا و معایب برنج فروشی صحبت می‌کنیم تا درباره این تجارت به آگاهی کامل برسید و با توجه به درآمد مغازه برنج فروشی با خیال راحت‌تر شروع به کار کنید.

  • برنج یکی از محصولاتی است که اگر به خوبی و با روش‌های صحیح و دمای مناسب از آن نگه‌داری شود، به راحتی تا 2 سال سالم می‌ماند و فاسد نمی‌شود. همین مسئله باعث می‌شود خیال تاجر از بابت ضرر و زیان مالی به انبار یا محصولش راحت باشد.
  • برنج فروشی یک کار پر اعتبار و شیک است و به کسی که برنج می‌فروشد ارزش و اعتبار زیادی می‌دهد. خرید و فروش برنج کار هر کسی نیست و باید تجربه و تخصص کافی داشته باشد. همین تجربه و تخصص از یک جایی آغاز می‌شود و اگر در کارتان موفق شوید، برای دیگران هم مشخص می‌شود که کارتان را خوب بلد هستید.
  • اگر در بازار خرید و فروش برنج ارزش و اعتبار پیدا کنید، می‌توانید بدون واسطه از کشاورز برنج بخرید و سود برنج فروشی را از قبل هم بیشتر کنید. اگر بخواهید در شهرستان‌های غیر شمالی برنج فروشی باز کنید یا به تجارت برنج بپردازید، نیازی به سرمایه زیادی ندارید و می‌توانید در بازارهای محلی و با مقدار کم برنج شروع کنید.
  • سود و درآمد مغازه برنج فروشی به اندازه‌ای هست که یک‌ساله بتوانید به خیلی از آرزوهایتان برسید.
  • خرید و فروش برنج خالص و درجه یک و با کیفیت می‌تواند مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد و همین مسئله باعث می‌شود درآمد شما به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند. بعد از یک سال، شما به اندازه کافی مشتری دارید و می‌توانید از سود برنج فروشی خود زندگی راحت و خوبی داشته باشید.
مزایا و معایب برنج فروشی

از معایب مغازه برنج فروشی هم می‌توان به این نکته اشاره کرد که مغازه و انبار برنج می‌تواند در معرض آسیب‌های زیادی از جمله حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله قرار داشته باشد، برنج‌ها دچار آفت شوند و یا اگر ابتدای کارتان باشید، برنج بی‌کیفیت را به شما بفروشد و مشتری‌ها از برنجی که به آن‌ها فروختید ناراضی باشند و در نتیجه ضرر زیادی متحمل شوید.

حتما بخوانید : نکات مهم در خرید برنج عمده

سود و درآمد مغازه برنج فروشی

حاشیه سود و درآمد مغازه برنج فروشی به نوع برنج، قیمت و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. برای مثال حاشیه سود برنج کیلویی ۲۰ هزار تومان از حاشیه سود برنج کیلویی ۴۰ هزار تومان کم‌تر است. هم‌چنین زمانی که تقاضای مردم برای خرید برنج کم باشد، قیمت‌ها افت پیدا می‌کنند و حاشیه سود هم کم می‌شود. اما زمانی که تقاضا زیاد باشد و به اصطلاح فصل خرید برنج باشد، می‌توانید سود خوبی داشته باشید.

اگر بخواهیم به این سوال جواب دهیم که آیا عمده فروشی سود دارد یا نه، باید بگوییم بله! به طور کلی حاشیه سود خرید و فروش برنج ایرانی به صورت عمده، از ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان و در خرده‌فروشی از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان در ازای هر کیلوگرم برنج محاسبه می‌شود.

با یک حساب سرانگشتی می‌توانید تخمین بزنید سود سالانه خرید و فروش برنج چقدر است و چقدر خوب می‌توانید کسب درآمد کنید. اگر تجارت برنج شمال را شروع کرده باشید و به بازارهای خارجی هم برنج بفروشید، می‌توانید به صورت میلیاردی هم سود کنید. البته اگر توانایی فروش در بازارهای بین‌المللی را ندارید، نگران نباشید! بازار داخلی به حدی پر رونق هست که نیازتان را تأمین کند و نیازی به بازارهای خارجی نداشته باشید.

سود و درآمد مغازه برنج فروشی

در مقاله «چند ایده فروش برنج ایرانی (راه‌اندازی فروشگاه برنج)» به طور مفصل درباره مغازه برنج فروشی و بایدها و نبایدهای آن صحبت کردیم. در ادامه برخی از نکات مهم برای افتتاح فروشگاه برنج فروشی را به شما می‌گوییم تا بتوانید بهتر و موثرتر به فعالیت در بازار بپردازید.

  • پیش از شروع هر کاری، به میزان کافی برنج بخرید و به درستی انبار کنید.
  • مغازه‌ای نسبتا بزرگ در منطقه‌ای مناسب انتخاب کنید که بازدید مشتری را تضمین کند.
  • به چیدمان مغازه برنج فروشی خود اهمیت زیادی بدهید، چرا که مغازه شما ویترین شماست.
  • برای چیدمان بهتر برنج‌ها می‌توانید از قفسه‌های زیبا یا پالت‌های برنج استفاده کنید.
  • به طراحی داخلی مغازه توجه کنید و فضایی برای استراحت مشتری و موسیقی بی‌کلام و آرامش‌بخش در نظر بگیرید.

لیست عمده فروشی برنج در تهران

در انتها به کسانی که می‌خواهند تجارت برنج را آغاز کنند، خبر خوشی می‌دهیم و آن هم این است که مجموعه غذایی کاویش انواع برنج ایرانی درجه یک و با کیفیت را به صورت عمده و خرده‌فروشی عرضه می‌کند. مغازه‌داران و تاجران عزیز می‌توانند با مراجعه به وبسایت کاویش محصولات مورد نظر خود را در تیراژ بالا سفارش دهند و کسب و کار خود را در داخل یا خارج از کشور آغاز کنند. مشتریان معمولی هم می‌توانند هر مقدار برنج را که لازم دارند از وبسایت کاویش سفارش دهند یا بسته‌های ۲.۵، ۵ و ۱۰ کیلوگرمی برنج هاشمی و برنج طارم را انتخاب کنند.

لیست برنج فروشی های اینترنتی

کاویش در تمام شهرهای ایران نمایندگی پخش دارد و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می‌کند. اگر ساکن ایران یا تهران نیستید، جای نگرانی نیست. می‌توانید سفارش خود را در وبسایت کاویش ثبت کنید و با خیال راحت خرید کنید و مطمئن باشید برنج با کیفیت و درجه یک در اسرع وقت درب منزل یا انبار شما تحویل داده می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهی در مورد “درآمد مغازه برنج فروشی ؛ آیا عمده فروشی برنج سود دارد؟

  1. یردون گفت:

    مطالب خوبی جهت فعالیت در این رشته گذاشتید
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید