راهنمای خرید

نکات مهم در خرید برنج عمده

نکات مهم در خرید برنج عمده- کاویش

تو فکرتون اینه که برنج عمده را از کجا میشه پیدا کرد. یا اینکه چه نوع برنجی رو انتخاب کنیم که به قول معروف قاطی نداشته باشه و از کیفیتی خوب برخوردار باشه.

چگونگی انتخاب برنج خوب و مرغوب

دربازار برنج دونمونه برنج داریم که باید به آن توجه کرد . نمونه اول در خرید برنج عمده، برنج هایی مثل : برنج طارم ، برنج هاشمی و… نمونه دیگر محصولات ارزان قیمت هستند مثل فجر و شیرودی.

یک نکته هم اضافه کنم در مورد خرید برنج ها همیشه برای خرید برنج عمده بصورت حضوری خریدتان را انجام دهید. به این دلیل که در برنج هایی که محصولی ارزان قیمت هستند دقت کنید بعضا شنیده ایم که : فردی برنج هایی مثل برنج طارم را به قیمت پایینتری به فروش میرساند چطور میتوان همچین کاری کرد خب بضرر فروشنده هست.

ترفند های انتخاب برنج مرغوب در خرید برنج عمده - کاویش

فرد محترمی 10 تن برنج عمده طارم کیفیت خوب خریداری کرده به همراه 4 تن برنج کیفیت پایین که شکل و بو ی آن بیشتر شبیه طارم می باشد.

خب وقتی این دو محصول را با هم یکی کنند جمع آن ها می شود 14 تن و یک قیمتی به خریدار میدهد که حداقل 10 درصد ارزان تر است .غافل از اینکه خریدار فکر میکند قیمت خوبی خریده است . اما چنین چیزی نیست.

حتما بخوانید : لیست عمده فروشی برنج در تهران

ترفند های انتخاب برنج مرغوب در خرید برنج عمده

  1. به طول برنج حتما دقت کنید .
  2. برنج شکسته نباشد.
  3. برنج یک دست باشد اصطلاحا دانه ها شکری نباشد.
  4. از فردی مطمئن خرید کنید.
  5. فضا نمناک نباشد.برنج نمناک نباشد.
  6. سعی کنید قبل از خرید بصورت تست برنج را پخت کنید و از کیفیت آن مطلع شوید.

حتما در خرید برنج به این ترفند ها دقت داشته باشید.

آیا مهم است برنج برای چه کاری خرید شود؟

برای خرید برنج اول باید بدانید که برای چه نوع پختی و برای کجا استفاده می شود .برنج عمده برای رستوران خرید آن متفاوت است . همچنین برای ارگان ها یا برای فروش هایی به صورت مویرگی .

خریدبرنج عمده برای ارگان ها

خرید برای ارگان ها باید مناسب افرادی باشد که برای آن ارگان فعالیت می کنند و مهمترین اصل یک ارگان افرادی هستند که در آن فعالیت دارند و باید به سرمایه های خود احترام گذاشته و بهترین برنج ها را خریداری کنند.

حتما بخوانید: بهترین برنج دنیا

خرید برنج عمده برای رستوران ها

خرید برای رستوران ها دو اصل را باید در نظر گرفت یکی کیفیت یکی ارزان بودن یک خرید برنج عمده . مشتریان یک رستوران خیلی خیلی مهم هست که کیفیت و مرغوبیت غذایی را که طبخ کنند استاندارد های غذایی را دارا باشد. و همچنین مسئول خرید رستوران باید درنظر بگیرد که خرید برنج طوری باشد که برای مجموعه سود آور باشد.

سوالی که همیشه برای همه هست چطور میتونم همیشه برنج عمده با کیفیت خریداری کنم؟

جواب این سوال کمی پیچیده است کسی که کارش فروش برنج بصورت عمده می باشد خوب به طبع نیاز زیادی در ماه دارد. یک کشاورز نمیتواند مقدار زیادی به آن فروشنده محصول برساند پس دراینجا بهتر است از کارخانجاتی که فرایند شالیکوبی و سورتینگ و بوجاری رو بصورت مطمئن و با سطح کیفی بالا انجام میدهند برنج را تهیه کرد.فروشگاه اینترنتی کاویش این اطمینان را در خرید برنج به شما می دهد.

1 نظر در “نکات مهم در خرید برنج عمده

دیدگاهتان را بنویسید