راهنمای خرید

لیست عمده فروشی برنج در تهران

لیست عمده فروشیهای برنج درتهران-کاویش

اگر به دنبال خرید برنج عمده هستید و قصد دارید برنج ایرانی درا در حجم بالا و با قیمت رقابتی خریداری نمایید توصیه می‌کنیم از مرکز قابل اطمینان برنج خود را تهیه کنید. عمده فروشی در تهران برای خانواده‌ها و ارگان‌ها اهمیت زیادی دارد.

خرید برنج شمالی و با کیفیت در شهر هایی مانند تهران اهمیت بسیاری دارد. زیرا باید از کیفیت برنج خریداری شده مطمئن بوده و قیمت نهایی متناسب با برنج انتخابی باشد. و به علت کمتر در دسترس بودن برنج در تهران انتخاب بسیاری از افراد خرید برنج به صورت عمده می باشد. شما می توانید برای مصرف شخصی و یا برای مجالس و رستوران ها برنج ایرانی را به صورت جزیی و عمده خریداری کرده و در هزینه ها نیز صرفه جویی نمایید.

حتما بخوانید: نکات مهم در خرید برنج عمده

فروش عمده برنج شمال در تهران

 در استان تهران تعداد بیشماری از فروشنده‌های مختلف برنج شمال وجود دارند که اکثر آن‌ها خود را به عنوان مرکز فروش برنج اصیل و با کیفیت معرفی می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مراکز فروش عمده برنج تهران قابل اطمینان هستند ولی توجه داشته باشید که در میان آن‌ها افراد سودجو و غیرقابل اطمینان هم وجود دارند.

همچنین در اکثر شهرستان‌های شمالی و غیر شمالی شاهد این هستیم که بسیاری از فروشندگان برنج شمال، با دستکاری در برنج‌های با کیفیت و مخلوط کردن آن‌ها با برنج‌های غیر اصل و بی‌کیفیت و خارجی سعی می‌کنند آن را با نام برنج باکیفیت و خالص شمال بفروشند. به همین دلیل جهت توصیه می‌کنیم در اولین قدم تعدادی از مراکز خرید عمده برنج ایرانی اصیل را شناسایی کنید تا در ادامه روند خرید خود به مشکل برنخورید.

حتما بخوانید: لیست انواع بهترین برنج ایرانی

فروش عمده برنج ایرانی، برنج اصیل و باکیفیت شمال

همکاری مجموعه غذایی کاویش با بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی در کشور منجر شده تا مصرف‌کنندگان و خریداران محترم بتوانند با خیالی آسوده برنج اصیل و با کیفیت شمال را به هر مقدار، چه به صورت عمده و چه به صورتی کیلویی سفارش دهند. علاوه بر این، مجموعه کاویش اقدام به تامین برنج اصیل شمال با قیمت استثنایی برای مشتریان عزیز کرده است.

در صورتی که صاحب رستوران، فروشگاه، آشپزخانه مرکزی، شرکت توزیع و پخش و غیره هستید و به دنبال خرید عمده برنج شمال با قیمتی مناسب از کشاورز هستید، توصیه می‌کنیم با فروشگاه فروش عمده برنج ایرانی کاویش تماس بگیرید.

برنج عمده خود را از کجا تهیه کنیم؟

عمده فروشی برنج در تهران

اگر برای اولین بار است که برنج عمده خریداری می‌کنید، یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که « برنج عمده را از کجا تهیه کنیم »، به خصوص زمانی که با این بازار آشنایی ندارید. از این رو می‌توانید برای خرید برنج به صورت عمده به کارخانه‌های برنجکوبی شمال مراجعه کنید و یا به یکی از بازارهای توزیع برنج در شمال کشور بروید و یا از عمده‌فروشان شهر خود برنج مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 اما نکته‌ای حائز اهمیت اعتماد به فردی است که قصد خرید برنج از او را دارید؛ چرا که این روزها تقلب در بازار برنج زیاد شده است و اگر از فرد قابل اعتماد خرید نکنید، این امکان وجود دارد که خرید بدی داشته باشید و تجربه بدی برایتان رقم بخورد. به همین دلیل ما با شناسایی کشاورزان و کارخانه‌های معتبر عملیات خرید برنج با کیفیت و اصیل ایرانی را برای شما آسان کرده‌ایم.

کیفیت بی‌نظیر برنج شمال

برنج ایرانی محصولی است که در سال‌های گذشته در اغلب استان‌های کشور از جمله مناطق خشک و کم آب کشت شده است. علاوه بر آن بذرهایی که برای کاشت این محصول به کار گرفته شده از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده است که رفته رفته با وضعیت آن استان هماهنگ شده و ذائقه مردمان آن حوزه‌ را تأمین کرده است. هم‌چنین لازم به ذکر است برنجی که هم اکنون در استان‌های شمالی کشور کشت می‌شود از کیفیتی بالاتر از دیگر نقاط کشور برخوردار است.

بیشتر بدانید: تفاوت برنج هاشمی و علی کاظمی

فروش عمده برنج کاویش

فروشگاه کاویش در زمینه پخش و عمده فروشی در تهران و فروش عمده برنج از جمله برنج هاشمی، برنج طارم، برنج دودی و ارسال آن به سراسر کشور فعالیت می‌کند. مجموعه غذایی کاویش آماده عقد قرارداد و همکاری با فروشگاه‌ها و ارگان‌های مختلف هم هست.

معروف ترین های برنج شمال

شاید برای شما سوال باشد چه برنج هایی در شمال می تواند بهترین خرید برای مصرف خانگی یا مهمانی و مراسم های ما باشد. در ادامه مطالب مهمی برای راهنمایی انتخاب مناسب ترین برنج های ایرانی بیان می کنیم تا شما انتخاب بهتری برای خرید برنج در تهران داشته باشید.

خرید برنج طارم و برنج هاشمی در تهران:

از معروف ترین های برنج شمال می توان به طارم و هاشمی اشاره نمود. این دو محصول برای مصرف خانگی و شخصی بی نظیر می باشند. زیرا کیفیت پخت و ری بسیاری دارند. عطر و بوی برنج طارم محلی فریدونکنار زبانزد همگان می باشد. برنج هاشمی گیلان نیز قدی بلند و طعمی دلنشین دارد. شما می توانید در خرید عمده برای رستوران و یا ارگان ها نیز از این دو برنج استفاده نمایید.

برای مشاهده قیمت و خرید برنج طارم و هاشمی در تهران اینجا کلیک نمایید

برنج سرلاشه :

این برنج تشکیل شده از دانه های شکسته شده ای که سایز آن ها از برنج سالم مقداری کوچک تر و به اصطلاح نوک پرید می باشند. به نسبت برنج لاشه دانه های سالم بسیار بیشتری داشته و برای مصارف خانگی مقرون به صرفه است. این برنج از بوجار شدن برنج هایی که دانه های سالم بسیار دارند به دست می آید. از نظر طعم و بو کیفیت خوبی داشته اما به علت ظاهر مناسب برای مهمانی، عروسی و مجالس مهم نمی باشند. در هنگام خرید دقت داشته باشید تا برنج سرلاشه را با قیمت برنج اصل به شما نفروشند.

برای خرید برنج سرلاشه در تهران به صفحه برنج سرلاشه در همین سایت کاویش مراجعه نمایید

برنج دم سیاه:

این برنج از خانواده برنج صدری بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. عطر، طعم و قد دانه ها همگی مجموعه ای بی نظیر می باشند. با توجه به ویژگی های عالی که برنج دم سیاه داشته قیمت آن نیز به نسبت بالا بوده و برای مجالس مهم گزینه مناسبی می باشد. کشت این برنج بیشتر در استان گیلان انجام گرفته و معروف به برنج عطری می باشد. هر چند ظاهر و طعم آن شبیه به برنج هاشمی بوده اما عطر و بویی که دارد آن را متمایز می کند.

خرید برنج های ارزان تر ایرانی در ته:

برنج فجر و برنج شیرودی را می توان در دسته برنج های به نسبت ارزان تر اما با کیفیت مناسب و خوش پخت دانست. عطر و بوی این برنج ها عالی بوده و ری بسیاری نیز دارند. ظاهری مجلسی داشته و مقداری شبیه به برنج های خارجی می باشند. کیفیت این دو برنج تقریبا در یک رده می باشد. اما برنج فجر عطر و رنگ بهتر و مجلسی تری به نسبت برنج شیرودی دارد. 

بیشتر بدانید: تفاوت برنج هاشمی و علی کاظمی

فروش برنج شمال در تهران

 در استان تهران تعداد بیشماری از فروشنده‌های مختلف برنج شمال وجود دارند که اکثر آن‌ها خود را به عنوان مرکز فروش برنج اصیل و با کیفیت معرفی می‌کنند. در نظر داشته باشید بسیاری از مراکز فروش برنج تهران قابل اطمینان هستند ولی نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، حضور برخی از افراد سودجو و غیر قابل اطمینان می باشد. این افراد برنج تقلبی را با قیمت برنج اصلی به فروش می رسانند. همچنین علاوه بر افزایش قیمت در کیفیت غذای خانواده شما نیز تاثیر گذار خواهند بود.

اطمینان از فروشگاه در خرید برنج درتهران

در اکثر شهرستان‌های شمالی و غیر شمالی شاهد این هستیم که بسیاری از فروشندگان برنج شمال، در برنج های شمال دستکاری کرده و آن ها را با برنج های غیر اصل و بی کیفیت خارجی ترکیب می کنند. و سعی می‌کنند آن را با نام برنج باکیفیت و خالص شمال بفروشند. به همین جهت توصیه می‌کنیم در اولین قدم تعدادی از مراکز خرید عمده برنج ایرانی اصیل و مطمئن را شناسایی کنید. تا در ادامه روند خرید خود به مشکل این چنینی برنخورید. قبل از خرید عمده از هر فروشگاه و یا برندی در ابتدا به صورت جزیی خریداری نمایید. اگر از کیفیت با توجه به قیمت در نظر گرفته شده رضایت داشته اید می توانید در حجم های بیشتر نیز با خیال راحت خرید انجام دهید.

خرید حضوری برنج در تهران:

نشانی:فلکه چهارم تهرانپارس، ابتدای خیابان وفادارشرقی، نرسیده به داروخانه شبانه روزی، پلاک 1106

تلفن: 77083202

ساعت کاری: از ساعت 9:30 تا 21.