راهنمای خرید

بهترین سایت خرید آنلاین برنج در کرمان

خرید برنج در کرمان

برنج یکی از پرمصرف‌ترین و در عین حال لذیذترین غلات مورد استفاده ایرانی‌ها و اکثر جوامع دیگر محسوب می‌شود.

برنج شمالی عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد که با هیچ مزه‌ای قابل تعویض نمی‌باشد.

خرید برنج ایرانی برای ساکنین شهرهای دور از شمال ایران مانند کرمان، یزد و… کار راحتی نیست. شاید با پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن خریدهای اینترنتی این کار ساده و راحت به نظر برسد؛ اما حس اعتمادی که می‌توانید با خرید مستقیم از کشاورز و کارخانه داشته باشید دیگر این میان نخواهد بود. اگر شما هم به دنبال خرید برنج ایرانی ارزان و باکیفیت در کرمان هستید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خرید برنج هاشمی و طارم در کرمان
برنج ایرانی باکیفیت چه ویژگی دارد؟

ویژگی‌های منحصر به فرد برنج ایرانی

یک برنج ایرانی خوب باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  1. یکدست بودن برنج
  2. داشتن رنگ شیری و نیمه شفاف
  3. قد بلند بودن دانه‌های برنج (البته در مقایسه با برنج خارچی، دانه‌ها قد کوتاه‌تری دارند.)
  4. عطر بسیار زیاد
  5. سنگین بودن دانه برنج
  6. قیمت بالاتر نسبت به نمونه‌های خارجی

و…

برنج‌های ایرانی موجود در سایت کاویش مانند برنج هاشمی معطر، هاشمی سرازارع، برنج طارم محلی فریدونکنار، برنج دم سیاه، برنج صدری، برنج کشت دوم و… از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و طرفداران بسیاری دارند.

تفاوت‌های زیادی بین برنج ایرانی اصل و برنج هندی و پاکستانی وجود دارد. در پاراگراف بعدی به این تفاوت‌ها نزدیک‌تر شده و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

همچنین بخوانید: چگونه برنج سالم، بهداشتی و باکیفیت را انتخاب کنیم؟

چگونه برنج ایرانی را از برنج پاکستانی یا هندی تشخیص دهیم؟ (تفاوت برنج ایرانی و پاکستانی)

کشور پاکستان و هند، دو واردکننده اصلی برنج به ایران هستند. از آنجاییکه قیمت تمام شده برنج در این حالت به صرفه‌تر است و این دو برنج ارزان‌تر از برنج‌های ایرانی و حتی برنج پرمحصول هستند؛ مشتریان زیادی در میان قشر متوسط و ضعیف جامعه دارند.

 اگر بخواهیم برنج ایرانی را با برنج خارجی مقایسه کنیم می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  1. قد کوتاه‌تر دانه‌های برنج ایرانی نسبت به پاکستانی
  2. عطر و طعم بیشتر و قابل مقایسه برنج ایرانی نسبت به پاکستانی
  3. قیمت ارزان‌تر برنج هندی و پاکستانی نسبت به برنج ایرانی

پیشنهاد می‌کنیم: برنج پاکستانی چیست و هر آنچه باید راجع به آن بدانید.

خرید برنج در کرمان

خرید برنج ایرانی در کرمان

برنج ایرانی همه جا هست، اما برنج ایرانی باکیفیت و ارزان را نمی‌توانید در همه فروشگاه‌ها پیدا کنید. عطر و طعم فوق‌العاده برنج شمالی، در کنار اطمینان از خرید مستقیم و بدون واسطه از کشاورز و کارخانه و همچنین ارزان بودن قیمت تمام شده برنج و شرایط ارسال رایگان به کل کشور از مزایای خرید برنج از کاویش فود می‌باشد.

برای سفارش یا خرید برنج ایرانی از کرمان، می‌توانید محصولات ما را در فروشگاه کاویش مشاهده و بعد نسبت به خرید برنج اقدام کنید.

یکی از بهترین برنج‌های کشت داده شده در شالیزارهای شمال ایران (استان‌های مازندران، گیلان و گلستان)، برنج کشت دوم و برنج دم سیاه می‌باشد که در هر سه استان قابلیت کشت را دارد.

استان گلستان درصد زیادی از برنج دم سیاه و برنج پرمحصول خوشپخت را تولید کرده و از این رو یکی از قطب‌های برنج در ایران به شمار می‌رود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب برنج امراللهی چیست را مطالعه کنید.

قیمت برنج طارم محلی فریدونکنار (برنج کشت اول و کشت دوم)

برنج طارم محلی فریدونکنار یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین برنج‌های ایرانی است که جزء برنج سفید و برنج معطر شمالی محسوب می‌شود.  این برنج عطر خیلی زیادی هنگام پخت دارد و بسیار قد می‌کشد و به اصطلاح میزان ری زیادی دارد. برنج طارم محلی دارای میزان زیادی کربوهیدرات و ویتامین‌های گروه A، B و… می‌باشد و یکی از منابع مهم غذایی در هرم غذایی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به شمار می‌رود.

شما می‌توانید این برنج را به صورت کته و یا آبکشی طبخ کنید.

قیمت برنج طارم محلی فریدونکنار با توجه به کیفیت عالی و درجه یک و خاص بودن این برنج بسیار به‌صرفه است و می‌توانید با انتخاب نوع بسته بندی و وزن کیسه‌های برنج، قیمت را تغییر دهید. این برنج در بسته‌های 5 کیلویی و 10 کیلویی در فروشگاه کاویش موجود می‌باشد. برای اطلاع از قیمت اینجا را کلیک کنید. همچنین می‌توانید این برنج را با تخفیف‌های شگفت انگیز کاویش خریداری کنید.

همچنین بخوانید: بهترین روش نگهداری برنج کهنه در خانه!

خرید برنج ارزان و باکیفیت ایرانی در کرمان

برای خرید برنج ارزان و در عین حال باکیفیت ایرانی، می‌توانید برنج خوشپخت یک کیلویی را در سبد محصولات خود قرار دهید. این برنج از نوع پرمحصول بوده و کیفیت قابل قبولی دارد. این برنج عطر خوبی دارد اما عطر آن از برنج هاشمی کمتر است. برنج پرمحصول خوشپخت ندا در استان گلستان کشت می‌شود و یک برنج ایرانی باکیفیت و ارزان به شمار می‌رود که با توجه به قیمت ارزان آن طرفداران و مشتریان زیادی دارد. 

پیشنهاد ویژه: راه‌های کشتن کرم برنج را بخوانید.

خرید برنج از کرمان
خرید برنج از کرمان

قیمت برنج هاشمی مازندران و گیلان

برنج هاشمی یکی از پرفروش‌ترین و همچنین مرغوب‌ترین برنج‌های شمالی است که در استان‌های مازندران و گیلان کشت می‌شود. این برنج از کیفیت ممتازی برخوردار بوده و دو نوع هاشمی سرازارع و هاشمی معطر آن مشهور هستند. این برنج میزان ری بالایی دارد و بسیار زیاد قد می‌کشد؛ به طوریکه بین برنج هاشمی و برنج دم سیاه تفاوت کمی در میزان ری وجود دارد. (اغلب اوقات برنج دم سیاه ری بالاتری دارد). این برنج جزء معطرترین برنج‌های شمالی است و بافت بسیار خوب و مزه لذیذی دارد.

در کل برنج هاشمی انتخاب هوشمندانه و فوق‌العاده‌ای برای استفاده روزانه، مجلسی، مراسم و… است.

قیمت این برنج را می‎‌توانید در فروشگاه مشاهده کنید. این برنج را می‌توانید با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر ایران تهیه کنید.

خرید برنج ارزان از کاویش فود (ارسال رایگان به سراسر ایران)

کاویش فود برای کلیه محصولات خود تخفیفات ویژه در نظر گرفته و با ارسال رایگان برنج به سراسر ایران، گامی بزرگ در راستای افزایش ارتباط بین کشاورز، کارخانه و مشتری برداشته است.

برای خرید ارزان قیمت برنج، آن هم در شرایطی که کیفیت را فدای کمیت نکرده باشید، کاویش فود در خدمت شما است. 

شما می‌توانید در فروشگاه از قسمت افزودن به سبد خرید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد ادامه خرید یا تسویه حساب را زده و وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید. به همین راحتی، با کیفیت ترین برنج ایرانی را از کارخانه تهیه و با قیمت ارزان خریداری می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید