راهنمای خرید

خرید برنج در یزد

خرید برنج

برنج یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع غلات در تمام دنیاست. در ایران، انواع برنج ایرانی پای ثابت سفره‌های خانوادگی، مهمانی و مجالس کوچک و بزرگ است و در تمام طول این سال‌ها که مهمان سفره‌های ما بوده، ذره‌ای از محبوبیتش کم نشده است. دوری استان یزد از شهرهای شمالی و نبود امکان برقراری ارتباط مستقیم با کشاورز، خرید برنج ایرانی باکیفیت و مرغوب برای مشتریان این استان را سخت می‌کند. اگر خواهان خرید برنج ایرانی ارزان و باکیفیت در یزد هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت‌های بروز برنج ایرانی را در کاویش را بررسی نمایید: مشاهده قیمت برنج ایرانی

کیفیت برنج ایرانی در یک نگاه

خرید برنج
خرید برنج در یزد

برنجی که در دنیا با نام برنج اصیل ایرانی شهرت یافته، ویژگی‌های خاصی دارد که در نمونه‌های رقیب دیده نمی‌شود. مهم‌ترین ویژگی این است که دانه‌های برنج ایرانی یکدست و همقواره یکدیگرند؛ رنگ شیری و نیمه شفاف دارند، دانه‌ها در مقایسه با برنج‌های خارجی کوتاه‌تر اما در کل بلند و کشیده‌‌اند، عطر برنج چه قبل از پخت چه هنگام پخت هوش از سر می‌برد، دانه‌ها وزن‌دارند و قیمت برنج نسبت به نمونه‌های خارجی بیشتر است که البته با توجه به تفاوت کیفیت برنج ایرانی و خارجی، دور از انتظار نیست!

پیشنهاد می‌کنیم انواع برنج ایرانی خوش‌آوازه مثل برنج هاشمی معطر، هاشمی سرازارع، برنج طارم محلی فریدونکنار و غیره را از فروشگاه اینترنتی کاویش تهیه کنید و طعم لذیذ برنج‌ اعلای ایرانی را بچشید. مطمئن باشید عطر و طعم برنج شمالی با هیچ مزه‌ای جایگزین نمی‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب برنج امراللهی چیست را مطالعه کنید.

انتخاب میان بهترین برنج‌های ایرانی

اگر قرار است برنج‌ ایرانی را برای اولین بار امتحان کنید، حتما با برنج‌های باکیفیت مثل طارم و هاشمی شروع کنید که از انواع برنج معطر، لذیذ و فوق‌العاده مرغوب ایرانی به‌حساب می‌آیند. برنج طارم منبع کربوهیدرات و ویتامین‌های گروه آ و ب است، میزان ری زیادی دارد و عطر و بویش هنگام پخت کل خانه را برمی‌دارد.

از سوی دیگر یکی از معروف‌ترین برنج‌های ایرانی، برنج هاشمی بوده که در استان‌های مازندران و گیلان کشت می‌شود. و مشهورترین انواع آن هاشمی سرازارع و هاشمی معطر نام دارند. دانه‌های این برنج ممتازه هم به‌خوبی قد می‌کشند و عطر و طعم بی‌نظیری دارند. به همین خاطر، به‌عنوان یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه یا سرو در مهمانی‌ها و مراسمات مهم روی سفره می‌آیند. این برنج‌ها، ازجمله پرفروش‌ترین و همچنین مرغوب‌ترین برنج‌های شمالی به‌شمار می‌روند.

راهنمای خرید برنج ایرانی در یزد

خرید انواع برنج ایرانی

برنج باکیفیتی که از کشتزارهای شمال کشور برداشت می‌شود، حق تمام مردم سرزمینمان است. اگر در استان‌های مرکزی کشور مثل یزد زندگی می‌کنید، احتمالا نمی‌توانید برنج ایرانی باکیفیت را از فروشگاه‌های منطقه تهیه کنید. اگر هم پیدا کنید، خرید غیرمستقیم و با واسطه برایتان گران‌تر تمام می‌شود. همچنین به‌خاطر مسافت یزد تا شمال، احتمال کهنگی برنج وجود دارد.

ارزان بودن قیمت تمام شده برنج و شرایط ارسال رایگان به کل کشور از مزایای خرید برنج از کاویش فود می‌باشد. برای سفارش یا خرید برنج ایرانی از یزد، می‌توانید محصولات متنوع مثل برنج دم سیاه، برنج صدری، برنج کشت دوم و … را در فروشگاه کاویش مشاهده و بعد نسبت به خرید برنج اقدام کنید.

همچنین اگر به‌دنبال برنجی ارزان اما باکیفیت و مطمئن می‌گردید، خرید برنج خوشپخت یک کیلویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ارقام پرمحصول و باکیفیت ایرانی است. با خرید این برنج که عمده کشتزارهایش در استان گلستان است، عطر و طعم برنج‌های اصیل و گران‌تر مثل برنج هاشمی را با خود به خانه می‌برید. برنج ایرانی ندا به کیفیت بالا و قیمت ارزان میان مشتریان شهرت یافته است.

همچنین بخوانید: چگونه برنج سالم، بهداشتی و باکیفیت را انتخاب کنیم؟

قیمت برنج شمال در یزد

قیمت برنج در یزد
قیمت برنج شمالی در یزد

وب‌سایت کاویش را از هرکجای ایران باز کنید، می‌توانید انواع برنج سفید ایرانی و محصولات خانگی شمال را با کمترین قیمت و ارسال رایگان سفارش دهید و بسته‌بندی شده درب منزل تحویل بگیرید. انواع برنج‌های باکیفیت با در بسته‌بندی‌های ۵ تا ۱۰ کیلویی در فروشگاه کاویش موجود است که انتخاب را برای شما عزیزان راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید این برنج‌های ممتاز را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز کاویش بخرید و با کمترین زحمت، در سراسر ایران تحویل بگیرید.

خرید برنج اعلای ایرانی از کاویش، تحویل رایگان درب منزل

فرقی نمی‌کند یزد باشید یا کرمان، شیراز باشید یا اصفهان، فروشگاه اینترنتی کاویش مرغوب‌ترین برنج ایرانی را از کشتزارهای شمال کشور با کمترین قیمت به دست‌تان می‌رساند تا هموطنان عزیزمان در سراسر ایران، طعم لذیذ برنج باکیفیت ایرانی را بچشند.

شما عزیزان می‌توانید برنج اصیل ایرانی را با تخفیفات ویژه از وب‌سایت اینترنتی کاویش فود تهیه کنید و با سفارش آنلاین، بدون پرداخت هزینه ارسال، درب منزل تحویل بگیرید. فقط کافی است در فروشگاه از قسمت افزودن به سبد خرید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد ادامه خرید یا تسویه حساب را بزنید و وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید. هرکجای کشور زندگی کنید، با خرید با کیفیت‌ترین برنج ایرانی ز کارخانه‌های تولیدی، همین چند قدم را فاصله دارید.

دیدگاهتان را بنویسید