تغذیه و سلامتی

خواص عسل طبیعی برای ریه

خواص عسل طبیعی برای ریه - مجله کاویش

  یکی از خواص عسل طبیعی داشتن انواع آنتی بیوتیک است که به آن خاصیت ضد عفونی کنندگی می دهد . همچنین عسل دارای موادی مانند اسانس تره بانتین ،کافور وکاکوتی می باشد که باعث آرامش ریه ها و تخلیه اخلاط چرکی می شود به همین دلیل از عسل درمانی در کنار داروهای ریوی استفاده می شود .

فواید عسل در بیماری های ریوی

   حال می خواهیم درباره یکی از مهم ترین فواید عسل در بیماری های ریوی بگوییم .همچنین شما می توانید خواص عسل برای پوست صورت را در مقاله ای جداگانه که در وبلاگ بخوانید.

فواید عسل در بیماری های ریوی - کاویش

عسل طبیعی ماده ای است که کالری حاصل از آن به راحتی سوخته و تبدیل به انرژی می شود به همین دلیل عسل برای بیماران ریوی که قادر به انجام فعالیت های سنگین نیستند بسیار مفید است .

  عسل طبیعی در بالابردن انرژی بدن تاثیر بسیاری دارد همچنین عسل تقویت کننده ضروری برای افزایش پایداری بدن در مقابل عفونت سلی است .

مقاله پیشنهادی : خواص برنج طارم

عسل درمانی و تاثیر آن در رفع بیماری های ریوی

  طبق آزمایشات انجام شده همه بیمارانی که به هر گونه بیماری ریوی مانند یک گرفتن صدا ساده یا سینه درد ، سرفه و حتی بیماری سل مبتلا هستند اگر ازعسل استفاده کنند به بهبودی آنها بسیار کمک می کند . عسل دارای خواص بسیاری در رفع بیماری های ریوی می باشد به همین منظور می توان ازخواص عسل به تنهایی ، عسل رقیق شده در آب جوشیده ولرم یا سرد ، عسل رقیق شده در شیر وهمچنین مخلوط عسل و گلبرگ گل محمدی برای گرفتگی صدا ، درمان سرفه و بیماری های ریوی و عفونت سل استفاده کرد .

خواص عسل در رفع بیماری های ریوی-کاویش

ناگفته نماند که می توان برای  گرفتن صدا ودرمان سرفه یک استکان آب پیاز، یک استکان سرکه و دو استکان عسل را ترکیب کرده و به مقدار یک قاشق غذاخوری استفاده نمود .

   از دیگر خواص عسل طبیعی برای ریه می توان به این موضوع اشاره کرد که در کشتن باکتری ها و میکروب ها تاثیرچشمگیری دارد باید به این نکته توجه کرد که بستگی به میزان عفونت شش ها نیز دارد .

خواص عسل در درمان عفونت سل

خواص عسل در درمان عفونت سل - مجله کاویش

    ابن سینا برای درمان سل مخلوط عسل با گلبرگ گل سرخ راتجویزمی کرد و معتقد بوده که برای نتیجه بهتر عسل باید قبل از ناهار خورده شود همچنین خوردن عسل باشیر گرم داروی مناسبی برای درمان بیماری های شش است . شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد عسل داروی قوی ضد سل ششی است .

نکات مهم درباره عسل درمانی برای بیماری های ریوی

   برای درمان هر بیماری ، مراجعه به پزشک و هماهنگی با او برای عسل درمانی ضروری است.

هر چند که مصرف عسل برای بیماران ریوی مشکلی ندارد ، ولی باز هم باید در مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید . هیچگاه استفاده از خواص عسل ویا سایر دارو های خانگی و سنتی را به جای رعایت دستورات پزشکی قرار ندهید .

  در این مقاله خواص بسیارمفیدی از عسل در درمان بیماری های ریوی را مطالعه نمودید امیدواریم که بهترین استفاده را ببرید .

  شما می توانید عسلی  طبیعی و مرغوب را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی کاویش خریداری کنید . { با آرزوی سلامتی }

1 نظر در “خواص عسل طبیعی برای ریه

دیدگاهتان را بنویسید