اطلاعات عمومی, راهنمای خرید

خرید برنج در تبریز

خرید برنج در تبریز

برنج یکی از غلات پراستفاده در زندگی روزمره ما، ایرانی‌­ها، به شمار می‌­رود. تقریباً اکثر ایرانی­‌ها، ماهانه یا سالانه به دنبال خرید برنج ایرانی هستند و به‌­طور روزمره و یا در مجالس و مهمانی­‌ها از ترکیب برنج و خورشت برای پذیرایی در وعده نهار و شام استفاده می­‌کنند.

 همچنین برنج یکی از زیرشاخه‌­های مهم گروه غلات است که دارای میزان کربوهیدرات، نشاسته، ویتامین­‌ها و پروتئین­‌های خیلی زیادی می­‌باشد. باکیفیت‌­ترین برنج‌­های ایرانی، برنج‌­های کشت داده شده در شالیزارها و زمین­‌های کشاورزی شمال ایران (استان­‌های مازندران، گیلان و گلستان) می­‌باشد که در این بین تنوع برنج‌­های استان گلستان از بقیه کمتر است.

زمین برنج کاویش فود

 برنج شمال، برنجی با دانه­‌های بلند، یکدست، رنگ سفید مایل به کرم، بی­‌نهایت خوش عطر و خوش طعم و با میزان ری یا قد کشیدن بالا می‌­باشد. اگر شما در تبریز سکونت دارید و به دنبال خرید برنج ایرانی و شمالی باکیفیت می­‌گردید، این محتوا را تا انتها مطالعه کنید.

خرید برنج شمال درتبریز

خرید برنج شمال در تبریز، هم از طریق حضوری و با مشاهده برنج از نزدیک و هم از طریق آنلاین امکان­‌پذیر است. گاهی اوقات برخی از برنج فروشی­‌ها، اقدام به ترکیب برنج کم کیفیت‌­تر با برنج باکیفیت می‌­کنند تا از کیفیت کم برنج اول بکاهند. در این صورت برنج از حالت یکدست خارج شده و مخلوط دارد و دیگر برنج باکیفیتی محسوب نمی­‌شود.

هنگام خرید برنج  شمال به این ویژگی‌­های برنج توجه ویژه‌­ای کنید؛ چون همه این موارد روی قیمت برنج نیز تأثیر می­‌گذارند.

  • رنگ برنج
  • کیفیت برنج
  • عطر برنج
  • یکدست بودن دانه‌­ها
  • اندازه دانه‌­ها
  • منطقه کشت برنج
  • وجود یا عدم وجود واسطه
  • نوع بسته‌­بندی و وزن برنج
  • کم محصول یا پر محصول بودن برنج
  • محیط نگهداری برنج

برنج شمال عطر و طعم فوق­‌العاده‌­ای دارد. عطر برنج شمال در برخی از برنج‌­ها مثل هاشمی معطر آنقدر زیاد است که تا ساعت­‌ها بوی آن را استشمام می­‌کنید.

وجود یا عدم وجود واسطه­‌ها، یکی از ویژگی‌­های مهم هنگام خرید برنج است. طبیعتاً قیمت برنج خریداری شده از کشاورز با قیمت برنج عرضه شده در فروشگاه یکی نیست و دلایل خیلی منطقی مثل هزینه‌­های بسته­‌بندی و انبار، تبلیغات و فروش، هزینه ارسال و انتقال و… وجود دارند اما گاهی اوقات، قیمت تمام شده برنج برای مشتری با احتساب همه این هزینه­‌ها بسیار بالا است و عملاً برای مشتری خرج اضافه محسوب شده و به دنبال تغییر نوع برنج و خرید برنج خارجی می­‌رود تا با قیمت ارزان­‌تری برایش تمام شود.

خرید برنج در تبریز

کاویش فود، با شرایط ویژه­ای که برای شما فراهم کرده؛ کمک می‌­کند قیمت برنج برایتان به­‌صرفه باشد و بدون هیچ هزینه اضافه‌­ای مثل هزینه ارسال برنج خود را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع برنج شمالی در کاویش فود

کاویش انواع زیادی از برنج شمالی را در لیست محصولات خود دارد که شما با انتخاب هر یک و مطالعه توضیحات آن­ها، می­‌توانید با آگاهی بیشتری خرید آنلاین خود را تکمیل کنید.

  • برنج طارم محلی فریدونکنار

برنج طارم محلی کاویش مستقیماً از کشاورز خریداری می‌­شود و در بسته­‌های 5 و 10 کیلویی در فروشگاه موجود می­‌باشد. این برنج یکی از باکیفیت‌­ترین برنج‌­های ایرانی و شمالی است که دانه­‌های بلند و رنگ سفید مایل به کرم دارد. عطر این برنج خیلی زیاد است و جزء برنج­‌های معطر کاویش است.

برنج طارم محلی فریدونکنار، خاص منطقه  فریدونکنار از شهرستان­‌های استان مازندران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای آن منطقه، کشت برنج در آن­جا مرسوم و رایج است.

  • برنج هاشمی

برنج هاشمی در دو نوع مختلف برنج هاشمی معطر (با خاصیت عطری خیلی زیاد) و برنج هاشمی سرازارع (با خاصیت عطری زیاد) در فروشگاه کاویش موجود است. برنج هاشمی یکی از برنج‌­های مشهور و شاید محبوب­‌ترین برنج ایرانی قابل کشت در استان گیلان و مازندران به شمار می­‌رود. دانه‌­های بلند و سفید مایل به کرم، با میزان ری بالا می‌­باشد و یک برنج مناسب مجالس و مهمانی‌­ها محسوب می­‌شود. این برنج، در بسته‌­های 5 و 10 کیلویی با شرایط ارسال رایگان (مثل سایر برنج‌­های موجود در سایت) آماده ارسال درب منزل شما است.

  • برنج دم سیاه

برنج دم سیاه از آن دسته برنج‌­هایی است که در هر سه استان شمالی، مازندران، گیلان و گلستان، کشت می­‌شود و جزء برنج‌­های کم محصول است و به همین دلیل، قیمت بالاتری نسبت به برنج‌­های دیگر مثل هاشمی دارد. به این برنج، صدری دم سیاه نیز می­‌گویند؛ زیرا رنگ شلتوک آن تیره و سیاه است. این برنج یکی از برنج‌­های با قابلیت ری بسیار بالا است و بیشتر از همه برنج‌­های شمالی دیگر قد می­‌کشد. پس اگر به دنبال برنجی با عطر زیاد، خوش­پخت و دانه بلند می­‌گردید، این برنج مناسب شما است.

  • برنج صدری

برنج صدری، یکی از برنج‌­های مرغوب و با کیفیت بسیار بالا در بین برنج‌­های ایرانی است که در سه نوع دم سیاه، دم زرد و دم قرمز کشت می­‌شود. این برنج جزء برنج‌­های معطر با خاصیت قد کشیدن خیلی بالا است و در استان گیلان و مازندران کشت می‌­شود. این برنج حاوی میزان پروتئین زیادی است و اگر به دنبال افزایش وزن، رژیم باشگاهی و تقویت عضله هستید، از این برنج استفاده کنید.

—> اطلاع از قیمت و خرید برنج صدری

  • برنج کشت دوم

برنج کشت دوم، یک برنج مشهور ایرانی است که در استان­‌های گیلان و مازندران کشت می‌­شود. این برنج شرایط کشت ویژه‌­ای دارد و در هر منطقه‌­ای قابل کشت نیست. برنج کشت دوم موجود در فروشگاه کاویش، مستقیماً بعد از شالیکوبی در کارخانه خریداری شده و در شرایط مناسبی در انبار نگهداری می‌­شود.

خرید برنج در تبریز

چگونه شپشک برنج را از بین ببرید؟

  • برنج خوشپخت

برنج خوشپخت ایرانی جزء برنج‌­های سفید ایرانی است و دانه­‌های بلند و کاملاً سفید رنگی دارد. این برنج از نوع برنج پرمحصول است و به­‌طور مشخص در استان گلستان کشت می‌شود. این برنج در بسته‌­های 1 کیلویی با قیمتی مناسب در فروشگاه کاویش موجود است. قیمت برنج خوشپخت نسبت به سایر برنج‌­های ایرانی کم­تر بوده و همین امر موجب به وجود آمدن طرفداران زیاد برای این برنج پرمحصول ایرانی است.

  • برنج دودی

برنج دودی کاویش، دانه­‌هایی بلند و به رنگ کرم و به­‌صورت کاملاً یکدست می­‌باشد. این برنج در استان­‌های گیلان و مازندران کشت می­‌شود و طرفداران خاصی دارد. این برنج سرشار از عناصر مغذی مثل کلسیم و منیزیم بوده و به رشد استخوان­‌ها کمک می­‌کند. اگر از پوکی استخوان رنج می‌­برید و یا کودک در حال رشد دارید، از این برنج استفاده کنید.

قیمت برنج شمال در کاویش فود

قیمت برنج شمالی در فروشگاه کاویش از بقیه مکان‌­های فروش برنج تبریز، کم­تر بوده و با شرایط ارسال رایگان به شما در خرید راحت­‌تر کمک می­‌کند. قیمت برنج­ ایرانی در کاویش، در محدوده گسترده‌­ای از اعداد و ارقام می­‌باشد. شما می­‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت­‌ها، روی قیمت مدنظر خود کلیک کنید و محصولات پیشنهاد شده توسط سایت را با توجه به وزن کیسه­‌های برنج، انتخاب و خریداری کنید.

نحوه ثبت سفارش و خرید آنلاین برنج از کاویش

برای ثبت سفارش در فروشگاه کاویش و برخورداری از تخفیفات 8 تا 10 درصدی و همچنین ارسال رایگان به سراسر کشور، روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید و سپس با زدن گزینه تسویه حساب به مراحل بعدی هدایت می‌­شوید.

کاویش اینجا است تا خرید راحت­‌تری را، در هر نقطه­‌ای از ایران که هستید، تجربه کنید.

1 نظر در “خرید برنج در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید