راهنمای خرید

آسان ترین و بهترین مرکز خرید برنج در کرج

برنج هاشمی

برنج شمال به هر دو روش کته و آبکشی قابل پخت بوده و بسیار لذیذ می‌باشد. عطر و طعم این برنج طرفداران بسیار زیادی در ایران و حتی برای صادرات دارد. و اما خرید برنج شمالی مرغوب برای افراد ساکن در سایر شهرها مانند کرج سخت می‌باشد. اطمینان یافتن از کیفیت برنج و اصل بودن آن نیز کار هر کسی نمی‌باشد. در خرید برنج ابتدا فروشگاهی معتبر را پیدا کرده و از اصالت کالا اطمینان یابید. این روز‌ها خرید آنلاین نیز به سادگی مکان پذیر بوده و نیاز به حضور و مراجعه به فروشگاه های شمال کشور نخواهد بود.

در منزل و یا محل کار خود به سادگی و به صورت اینترنتی از سایت صنایع غذایی کاویش فود برنج مصرفی خانواده را تهیه نمایید. برنج های کاویش به طور مستقیم از شالیزار‌های شمال کشور و با کیفیتی بی‌نظیر به دست شما خواهند رسید. در ادامه به بررسی چند نکته کلیدی برای شناسایی مرغوبیت برنج شمالی ایرانی می‌پردازیم.

خرید برنج
خرید برنج ایرانی در کرج

شناسایی برنج باکیفیت در کرج

برنج ایرانی به عطر و بوی بسیار زیاد خود معروف می‌باشد. یک مشت از برنج موردنظر را به بینی خود نزدیک کرده و در صورت اصل بودن متوجه آن خواهید شد. برنج های مرغوب شمال به سادگی شکسته و یا پودر نمی‌شوند. چند دانه از برنج را به زیر دندان خود برده و امتحان نمایید. هیچ‌گاه در خرید اول برنج را به مقدار بسیار زیاد تهیه ننمایید. در حجم کم خرید کرده و در صورت رضایت از کیفیت، خرید را در حجم بیشتر و مورد نظر خود تمدید نمایید. برنج شمال پس از پخت ری بسیار زیادی کرده و این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصول است. ری به معنای بلند شدن قد دانه ها و حجیم تر شدن پس از پخت می‌باشد.

برای خرید برنج در کرج به یکدست بودن دانه‌های برنج نیز توجه بفرمایید. برنج مرغوب مخلوط و یا شکستگی نداشته و رنگ دانه ها نیز عموما سفید مایل به کرم (و یا شیری) می‌باشد. برنج ایرانی اصل به نسبت برنج‌های خارجی همچون هندی و پاکستانی قد کوتاه‌تری دارد. برخی از سودجویان برنج‌های نیم دانه را با برنج‌های سالم ترکیب کرده و به قیمت بالا‌تری به فروش می‌رسانند. مراقب این موارد بوده و به عنوان نکته آخر مقداری از برنج خود را درون ظرفی آب بریزید. پس از 4 الی 5 روز اگر برنج شما کپک نزده باشد تقلبی و بی‌کیفیت است.

برای خرید برنج خوش عطر و بوی شمالی با ارسال رایگان درب منزل شما، با ما در کاویش در ارتباط باشید.

خرید برنج ایرانی در کرج

روش‌های تشخیص برنج تقلبی و بی‌کیفیت را بررسی نموده‌ایم. و اما در ادامه به معرفی چند نمونه از پر‌فروش ترین برنج‌های شمال خواهیم پرداخت. برنج های گران قیمت تر مانند دم سیاه، صدری، هاشمی و طارم محلی از کیفیت بسیار بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. و اما برنج های پر‌محصول مانند شیرودی، فجر و ندا که ارزان تر و در کیفیت معقولی قرار دارند. مناسب برای مراسم های بزرگ، دانشگاه‌ها و نذری می‌باشند.

ارسال رایگان برنج کاویش
ارسال رایگان برنج کاویش

قیمت برنج هاشمی مازندران

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برنج های شمالی، برنج هاشمی می‌باشد. عطر و طعم دلنشین، پخت عالی و قد بلند دانه‌ها از بارز‌ترین ویژگی‌ها در برنج هاشمی مازندران است. این برنج ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و ری پس از پخت آن نیز قابل توجه می‌باشد. خوشه‌ها در این برنج به نسبت سایر گونه‌ها بلند‌‌تر و کشیده‌تر نیز بوده و تا چند ساعت پس از پخت نیز نرم می‌مانند. برنج هاشمی در انواع متفاوتی چون برنج هاشمی عطری، دودی و قهوه‌ای به فروش می‌رسد. بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی در کرج برنج مرغوب شمالی را تهیه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت برنج هاشمی مازندران و خرید آن به صفحه این برنج در سایت کاویش سر بزنید.

برنج هاشمی
خرید برنج ایرانی هاشمی مرغوب و با‌کیفیت

برنج طارم محلی معطر فریدونکنار

یکی از پرمصرف ترین برنج های ایرانی در کشور، برنج طارم محلی می‌باشد. صادرات این برنج نیز بسیار پر‌رونق بوده و طرفدارانی در کشور‌های همسایه دارد. این برنج به علت خوش‌پختی به هر دو حالت کته و آبکشی قابل استفاده و پخت می‌باشد. برنج طارم چند دسته متفاوت داشته که طارم محلی فریدونکنار از با‌کیفیت ترین آن‌ها می‌باشد. برنج طارم محلی فریدونکنار در دسته برنج‌های کم‌محصول قرار گرفته و به علت کیفیت مرغوب، قیمت بالایی نیز دارد. یکی از بهترین انتخاب های خرید برنج در کرج با ارسال رایگان، خرید برنج طارم محلی کاویش فود می‌باشد. برنج‌های محلی این سایت به طور مستقیم از شالیزار های شمال کشور کشت شده و برای شما مشتریان عزیز در تمام کشور ارسال خواهند شد.

خرید برنج ارزان در کرج

علاوه بر برنج‌های با‌کیفیت اما کم محصول شمالی، کشت برنج های ارزان قیمت و پر‌محصول نیز رونق بسیار دارد. برنج هایی مانند شیرودی، خوش‌پخت، فجر و ندا از عطر، طعم و کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند. هر چند از برنج‌های کم محصول در رده پایین‌تری قرار گرفته اما به نسبت برنج های خارجی فوق‌العاده می‌باشند. همچنین این برنج‌ها تراریخته نبوده و به طور مستقیم از شالیزار‌های برنج شمال کشور به دست مشتریان عزیز کرجی خواهند رسید. برنج های پرمحصول مانند شیرودی بهترین گزینه برای جشن‌های عروسی، نذری‌ها، دانشگاه و شرکت می‌باشد. همچنین برای مصارف شخصی و خانگی نیز مناسب و معقول خواهد بود.

برای خرید برنج ارزان در کرج با بهترین کیفیت و قیمت با ما در ارتباط بوده و مشاوره بگیرید.

پخت برنج
پخت عالی و خوش عطر و طعم برنج ایرانی

قیمت برنج دم سیاه مجلسی

افراد بسیار زیادی با‌کیفیت ترین و گران‌ترین برنج ایرانی را برنج دم سیاه می‌دانند. این برنج از خانواده برنج صدری بوده و خوش عطر‌ترین برنج کشت شده در شمال کشور می‌بشد. کیفیت پخت و ارزش غذایی بسیار بالای این برنج موجب شده تا با توجه به قیمت بالای آن نیز طرفداران بسیاری داشته باشد. رنگ دانه‌های این برنج استخوانی و از نظر حجم نیز توپر بوده و همچنین ری بسیار زیادی در هنگام پخت دارد. علت نام‌گذاری نیز به دلیل ریشک سیاه در این برنج بوده و دانه‌ها کاملا سفید رنگ می‌باشند.

خرید برنج در کرج به صورت عمده و یا مصارف شخصی را از ما در صنایع غذایی کاویش بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید