راهنمای خرید

معرفی و خرید برنج ایرانی برای رستوران و تالار

برنج طارم

عطر و بوی برنج ایرانی در محیط رستوران و تالار موجب ذوق و شوق بیشتر مشتریان خواهد شد. تشخیص برنج مرغوب ایرانی با نمونه‌های بی کیفیت خارجی برای افراد بسیاری از جامعه ساده می‌باشد. بنابراین برای پیشرفت کاری و هر چه بهتر شدن غذاهای رستوران خود به دنبال خرید برنج با کیفیت ایرانی باشید. برنج های ایرانی انواع بسیار گوناگونی در رنج قیمت های متفاوتی دارند. اعم از برنج محلی و برنج های پر محصول که به طور قطع تراریخته نبوده و ارزش غذایی ویژه‌ای نیز دارند.برنج های محلی همچون طارم محلی فریدونکنار و یا برنج هاشمی اعلا از قیمت بالاتری برخوردار بوده و در نهایت برای رستوران و یا تالار هزینه نهایی بیشتری خواهند داشت. این افزایش قیمت می‌تواند نارضایتی مشتریان را داشته باشد. البته اگر قیمت برای مشتریان شما مهم باشد اینگونه است.

اما جایگزین های بسیار مناسبی همچون برنج فجر، ندا، شیرودی و خوشپخت موجود می‌باشند. علاوه بر کیفیت مناسب و عطر و طم برنج ایرانی، با قیمتی بسیار مناسب و درخور به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی، مشاوره و خرید عمده انواع برنج ایرانی برای رستوران و تالار با ما در صنایع غذایی کاویش فود در ارتباط باشید. و همچنین تمامی محصولات ارگانیک و انواع برنج ایرانی ما را نیز به صورت آنلاین از سایت کاویش فود خرید نموده و با ارسال رایگان درب منزل خود دریافت نمایید.

حتما ببینید:مشاهده قیمت و خرید برنج ایرانی برای رستوران و تالار

شالیزار برنج ایرانی
شالیزار انواع برنج پر محصول ایرانی

انواع برنج پر محصول ایرانی برای رستوران

برنج فجر، برنج ندا، برنج شیرودی و برنج خوشپخت از معروف ترین برنج های پر محصول و قیمت مناسب ایرانی می‌باشند. برنج ندا کیفیتی شبیه به برنج طارم محلی داشته و مرغوبیت بالایی نیز دارد. هر چند برنج های محلی همچون برنج هاشمی، طارم و یا برنج صدری بسیار بهتر بوده، اما در دسته برنج های کم محصول قرار گرفته و قیمتی بسیار بیشتر دارند. قد و قامت بلند برنج ندا و ری پس از پخت آن موجب شده تا به برنج شمشیری نیز معروف شود. از دیگر مزایای این برنج نرم ماندن تا ساعاتی پس از پخت محصول می‌باشد. رنگ سفید و کرم آن به همراه قد و قامت بلند، گزینه فوق العاده ای برای استفاده در رستوران و تالار مجالس عروسی خواهد بود.

برای خرید برنج ندا اعلا با قیمتی استثنائی به سایت کاویش فود سر بزنید.

ارگان های بزرگ و دولتی و یا شرکت های خصوصی نیز برای کارمندان خود به دنبال وعده های غذایی سالم می‌باشند. یکی از راهکارها بستن قرار داد با رستوران‌ها و یا غذاخوری‌ها می‌باشد. در نتیجه رستوران ها و غذاخوری‌ها برای درصد بالایی از افراد جامعه در حال تهیه غذا می‌باشند. بالا بردن کیفیت غذا و برنج به سلامت جامعه نیز کمک بیشتری خواهد نمود. برنج خوشپخت کیفیت پخت بسیار مناسبی داشته و هضم و ارزش غذایی این محصول مناسب برای تمامی افراد خواهد بود. عطر و بو در برنج خوشپخت از سایر انواع برنج‌ ایرانی کمتر، اما بسیار یکدست و خوشرنگ و لعاب می‌باشد.

برنج خوشپخت را در بستنه بندی های جذاب و متنوع کاویش فود خرید نمایید.

جایگزین برنج باسماتی
طعم عالی غذا با برنج خوشپخت ایرانی برای رستوران و تالار

فجر و شیرودی

پخت مجلسی با عطر و طعم بی‌نظیر برنج فجر آن را تبدیل به یک گزینه عالی برای رستوران و تالار کرده است. عطر و طعم بسیار مناسبی داشته و فرق بسیار کمی با برنج های محلی خواهد داشت. برنج فجر ری بسیار مناسبی داشته و پس از پخت قد و قامت ایده‌آلی پیدا خواهد نمود. برنج فجر دو مدل 70 روزه و 90 روزه داشته که عطر و بو در برنج فجر 90 روزه بسیار بیشتر است.

از دیگر گزینه های برنج برای رستوران، برنج ایرانی و خوشمزه شیرودی می‌باشد. این برنج در مقابل آفات بسیار مقاوم بوده و نیازی به سم‌پاشی ندارد. به همین علت ارزش غذایی و سلامتی بیشتری برای بدن انسان نیز دارد. در استان مازندران کشت شده و شالیزارهای بسیاری دارد. علاوه بر مصرف در رستوران و تالار، برای نذری با تعداد بالا و مراسم‌های بزرگ خانگی نیز یک گزینه عالی خواهد بود. مهم ترین ویژگی در مورد برنج های پر محصول، قیمت مناسب در کنار کیفیتی مناسب خواهد بود.

خرید انواع برنج ایرانی تنها با چند کلیک ساده و دریافت درب منزل خود با ارسال رایگان را تنها از ما در کاویش بخواهید.

خرید برنج محلی و مجلسی برای رستوران و تالار

علاوه بر انواع برنج پرمحصول با هزینه معقول و کیفیتی مرغوب، برنج های محلی نیز جایگاه ویژه‌ای در خرید برنج برای رستوران و تالارها خواهند داشت. همچنین برخی هتل های ویژه و لوکس نیز پخت برنج های محلی را برای مهمانان خود ترجیح می‌دهند. زیرا به طور قطع کیفیت پخت، عطر و طعم نهایی غذا و همینطور هضم عالی برنج های محلی جای بحثی باقی نخواهد گذاشت. به طور مثال برنج عطری هاشمی می‌تواند محیط رستوران را پر از عطر و بوی خود نماید. در نتیجه مشتری و یا مهمان، حتی اگر میلی نداشته باشد نیز مشتاق خرید و سفارش غذا خواهد شد.

و یا طعم دل‌چسب برنج طارم محلی فریدونکنار موجب شده تا هر فردی پس از میل نمودن دوباره نیز به رستوران شما باز گشته و یا تالار شما را برای بار چندم انتخاب نماید. تمامی این موارد اما در کنار قیمت و هزینه نهایی بالاتری قرار خواهند گرفت. هر دو برنج طارم محلی فریدونکنار و برنج هاشمی به نسبت قیمت خوبی داشته و پیشنهاد ما برای شما رستوران‌داران عزیر خواهند بود. هر چند تمامی برنج های ایرانی کشت شده در شالیزارهای شمال کشور پر از خاصیت و ارزش غذایی بالا می‌باشند. با توجه به قیمت و شکل ظاهری می‌توانید گزینه مورد نظر خود را ناتخاب کرده و به سادگی خرید نمایید.

برنج طارم
خرید و قیمت برنج ایرانی و شمالی در کاویش فود

دیدگاهتان را بنویسید