اخبار کاویش

قیمت برنج در سال ۱۴۰۰؛ افزایش چشمگیر!

قیمت برنج در سال ۱۴۰۰

طبق مشاهدات انجام شده قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ رو به افزایش است. هنگام دست آمدن برنج هاشمی گیلان در سال جدید قیمت دیگر برنج ها هم مشخص خواهد شد. اما هنوز که برنج سال جدید به دست نیامده با افزایش قیمت روبرو شده ایم. در اردیبهشت ماه امسال، برای هر کیلو برنج ایرانی حدود ۳۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است که پارسال هر کیلو برنج ایرانی حدود ۲۵ هزار تومان بوده است. بنابراین می توان گفت قیمت برنج ایرانی در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ هزار تومان به طور متوسط افزایش داشته است.

قیمت برنج خارجی در سال جدید هم با افزایش چشمگیری مواجه شده است که قیمت آن پارسال به ازای هر کیلو حدود ۱۲ هزار تومان بوده که امسال با افزایش دو برابری به قیمت حدودی ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت برنج هاشمی در سال ۱۴۰۰

همیشه قیمت برنج هاشمی در سال جدید در ماه مرداد ماه مشخص می شود. این برنج در اواسط مرداد ماه برداشت می شود که بعد از آن نیاز است مراحل خاص خودش را طی کند. در نتیجه اوایل شهریور ماه قیمت برنج هاشمی سال ۱۴۰۰ به طور دقیق اعلام می گردد و برنج هاشمی که تاکنون قبل از ماه مرداد در بازار وجود داشته، مربوط به سال قبل است.

قیمت برنج ایرانی در سال جدید

برنج ایرانی هر سال با افزایش مواجه بوده است که این قیمت بر اساس هزینه هایی که کشاورزان برای تولید برنج پرداخت می کنند، مشخص می شود. کسانی که دوست دارند برنج تازه خریداری کنند، بهترین زمان برای خرید اول فصل برداشت است. همچنین خوب است بدانید، هر چقدر از فصل برداشت برنج بگذرد، برنج گران تر می شود.

برای مشاهده قیمت برنج ایرانی در سال جدید می توانید به صفحه مورد نظر برنج ایرانی مراجعه کنید.

برنج ایرانی تا سقف 42 هزار تومان هم رسیده است! 

خبر قیمت برنج

شاید باور این خبر برایتان سخت باشد؛ اما قیمت برنج ایرانی در سال قبل به بیش از 42 هزار تومان هم رسیده است. پس ممکن است امسال هم قیمت برنج به این مقدار برسد. اگر خبر جدیدی در مورد قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ منتشر شود، حتما با شما به اشتراک می گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید